آمار
۰

​​​​​​​​فروشگاه سروش

واتس آپ فروشگاه سروش

مرکز فروش ظروف روحی در تهران

   مرکز فروش ظروف روحی در تهران _ یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و پخش  ظروف روحی به صورت عمده و تک تولیدی ظروف روحی سروش است که با بیش از ۷۰ سال سابقه در امر تولید و پخش أنواع ظروف روحی، آلومینیوم و استیل اماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان میباشد.

 

خرید اینترنتی ظروف روحی 

تولیدی ظروف روحی سروش این افتخار را دارد که به اطلاع شما عزیزان برساند از این پس شما میتوانید برای اطلاع از قیمت های تک فروشی  با مراجعه به سایت فروشگاه ظروف آشپزخانه سروش از قیمت اجناس مطلع شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.همچنین شما میتوانید برای گرفتن مشاوره از تولیدی ظروف روحی سروش با شماره ۰۹۱۲۴۱۱۵۵۳۰ در واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین قابل ذکر است که تولیدی ظروف روحی سروش دارای جواز کسب معتبر و دارای نماد الکترونیکی اعتماد است  و تمامی حقوق سایت soroushstor.ir متعلق به فروشگاه سروش میباشد.

 

فروش و پخش عمده ظروف روحی:

تولیدی ظروف روحی سروش مجهز به دو انبار و یک فروشگاه بزرگ با بیش از هزار قلم جنس جور اماده ارسال کالا به سراسر کشور  با نازل ترین قیمت به شما مشتریان گرامی از قبیل فروشگاه های زنجیره ای،فروشندگان لوازم اشپزخانه،کسب و کار های خانگی،رستوران ها،سفره خانه ها،کافه ها و... در کمترین زمان ممکن است.

همکاران گرامی شما میتوانید برای‌‌‌‌‌‌‌  سفارشات عمده و اطلاع از قیمت های عمده تولیدی ظروف روحی سروش با شماره ۰۹۱۲۴۱۱۵۵۳۰ در واتساپ با اقای سامان سروش در ارتباط باشید ویا به شماره های فروشگاه سروش ۰۲۱۵۵۶۳۲۵۴۹ و ۰۲۱۵۵۶۳۲۵۴۹ در ارتباط باشید.

 

ادرس فروشگاه جهت خرید حضوری:تهران-خیابان مولوی-بین چهار راه مولوی و میدان محمدیه-کوچه پیرمرادی-پلاک ۸۹-فروشگاه سروش

 

ظروف روحی کیلویی:

برخی از اجناس تولیدی ظروف روحی سروش از قبیل خشکه ها،بعضی از سینی ها و تشت ها و...به صورت کیلویی محاسبه میشنود که وزن حدودی تمامی اجناس در کاتالوگ واتساپ فروشگاه به شماره ۰۹۱۲۴۱۱۵۵۳۰ و همچنین کانال تلگرام فروشگاه سروش به ادرس  و اینستاگرام فروشگاه به ادرس قابل رویت است

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید