آمار
۰

​​​​​​​​فروشگاه سروش

واتس آپ فروشگاه سروش

خرید و قیمت اسپند دود کن برقی ایرانی

اسپند دود کن برقی _ اسپند دارای خواص بسیاری است، اما به دلیل تهیه سخت و زمان بر بودن تهیه زغال برافروخته برای اسپند دود کن های سنتی، بسیاری از افراد از خواص اسپند غافل می شوند. اما این محصول کاملا برقی میباشد و هیچ نیازی به آتش و ذغال ندارد، این محصول، اسپند را در چند دقیقه بدون نیاز به زغال آماده می کند و این امکان را به شما می دهد از خواص فوق العاده اسپند بهره مند شوید.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، اسپند دود کن های برقی به بازار عرضه گشتند. این اسپند دود کن ها قابلیت دود کردن اسپند در هر شرایط و محیطی را دارا می باشند و می تواند بدون نیاز به آتش و گاز، مقدار بسیاری اسپند را دود کنند.

اسپند دود کن برقی با استفاده از برق شهری و بدون نیاز به آتش و زغال کار می کند، این محصول کاملا فلزی است و با ظاهری بسیار شیک خود، می تواند انتخاب مناسبی برای تزیین منزل شما باشد.

برای خرید و مشاهده  اسپند دود کن برقی از فروشگاه سروش با رنگ مسی کلیک کنید.

قیمت اسپند دود کن برقی

این وسیله پر کاربرد، در سه رنگ طلایی، مسی و نقره ایی با قیمت فوق العاده و به صرفه هشتاد و پنج هزار تومان، در فروشگاه سروش به فروش میرسد.

همچنین این اسپند دود کن با ظاهر فوق العاده شیک و زیبا، می تواند هدیه مناسبی در این ایام کرونایی باشد، این دستگاه در سه رنگ فوق العاده زیبا با کیفیت عالی ساخته می شوند و برای هر محیطی با هر دیزاینی ایده آل می باشد.

طرز استفاده از اسپند دود کن

برای استفاده از این دستگاه، تنها کافی است در آن را بردارید و مقداری اسپند داخل آن بریزید و سپس با قرار دادن در، آن را به برق متصل نمایید و با فشردن کلید تعبیه شده بر روی دستگاه، در مدت زمان بسیار کوتاهی اسپند را دود کنید.

به دلیل طراحی زیبا در این محصول، دود حاصله از سوختن اسپند به شکلی زیبا از آن خارج می شود و حس فوق العاده ایی را برای شما به ارمغان می آورد، همچنین طراحی در آن به نحوی است که از بیرون ریختن دانه های اسپند جلوگیری می کند.

 

خرید اسپند دود کن برقی از فروشگاه سروش با رنگ طلایی

اسپند دود کن ذغالی

از قدیمیترین و معروفترین اسپند دود کن ها، می توان به این وسیله اشاره کرد، این اسپند دود کن ساخته شده از ورق فولاد مقاوم در برابر حرارت و ضربه، آماده دود کردن اسپند در هر شرایط و زمانی است.

این وسیله با استفاده از زغال برانگیخته کار می کند، در ابتدا با قرار دادن زغال برانگیخته درون این محصول و ریختن دانه های خشکه اسپند می توانید از این وسیله استفاده کنید.

 

اما به دلیل استفاده از زغال داغ و برانگیخته، این محصول دارای خطرات بسیاری نسبت به اسپند دود کن برقی است که در هر شرایط بدون خطر برای شما اسپند را دود می کند.

این وسیله مناسب مکانهایی است که دسترسی به برق وجود ندارد و شما نمی توانید از دستگاه برقی استفاده کنید مناسب است، همچنین برای استفاده از این وسیله نیاز به برانگیخته کردن ذغال دارید که انجام این کار مستلزم صرف وقت و هزینه بسیاری است.

اسپند دود کن مسی

به دلیل استفاده از مس برای ساخت این محصول دارای کیفیت و رنگ فوق العاده ای است، مس به دلیل انتقال سریع و یکنواخت حرارات، انتخاب مناسبی برای افرادی است که میخواهند در زمان بسیار کوتاهی اسفند را دود کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

این محصول در دو نوع بزرگ و کاسه ای و نوع کوچک و دسته دار ساخته میشود، نوع دوم به دلیل پخش سریع حرارت و اندازه کوچک و استفاده سریع، انتخاب مناسبی برای منزل می باشد.

این محصول به دلیل کاربری ساده و راحت، برای منزل مناسب می باشد و می تواند هدیه بسیار مناسبی برای عزیزان و دوستان شما در این ایام باشد.

 این محصول به دلیل کیفیت ساخت بالا و فلز مرغوب استفاده شده در آن، دارای رنگ بسیار براق و زیبایی است و می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به دوستان و عزیزان باشد. همچنین این محصول، انتخاب مناسبی برای تزیین منزل محسوب می شود، این محصول با رنگ مسی و براق خود، نمایی زیبا و شکیل به خانه شما می دهد.

 

اسپند دود کن برنجی

همانطور که از نام این محصول پیداست، این محصول از جنس برنج با کیفیت و با رنگ ثابت ساخته شده است و به دلیل جنس برنجی خود رنگ سیاهی اسفند را به خود نمی گیرد و به را حتی به وسیله آب شسته و تمیز می شود.

مزایا اسپند دود کردن

دود کردن اسپند از گذشته تا کنون جزوی از فرهنگ و تمدن ایرانیان بوده است، ایرانیان به دلایل های مختلف اعم از، دور کردن چشم زخم و خاصیت های طبی، از این گیاه دارویی استفاده میکردند. در گذشته با استفاده از اسپند دود کن های زغالی، اسفند را بر روی زغال می ریختند و دود میکردند.

دانه های درخت اسپند، دارای فواید بسیار دارویی و درمانی هستند، مدت های بسیاری است ایرانیان برای استفاده از خواص دارویی دانه های اسپند آن را دود میکنند. همچنین در فرهنگ ایرانیان از دود کردن دانه های اسپند، برای دور کردن چشم زخم نیز استفاده می شود.

اسپند دارای خاصیت های فراوانی از جمله تسکین بیماری های ریوی مانند آسم و حساسیت است و همچنین برای ضد عفونی و پاک کردن محیط از میکروب نیز استفاده می شود.

خواص بی نظیر اسپند

اسپند دارای خواص ضد عفونی کنندگی است و می تواند همراه خوبی در این روزهای کرونایی در مکان های شلوغ و منازل باشد، چرا که با خاصیت ضدعفونی کنندگی خود می تواند، سبب نابودی موقت و ضدعفونی محیط از ویروس و میکروب ها گردد. از این رو استفاده از اسپند دود کن برقی، بسیار در مکان های شلوغ توصیه می شود، چرا که بدون نیاز به حرارت، تنها با استفاده از برق می تواند ساعت ها اسفند را دود کند و محیط را ضدعفونی کند.

در گذشته دود کردن اسپند نیازمند ساعت ها وقت و زمان به جهت داغ و برافروخته کردن ذغال بود و خطرات بسیاری نیز در بر داشت. اما امروزه با ورود اسپند دود کن برقی به بازار، شما بدون نیاز به هیچ گونه حرارت و یا ذغالی می توانید اسپند را دود کنید و از مزایا فوق العاده این گیاه بهره شوید.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید